2010-11-23
 19:05:15

Smartaste jag sett på länge

Jag har länge letat efter smart förvaring för mina smycken så som ringar, armband, halsband och armband. Nu har jag iofs ett ganska bra system genom att ha ringar i askar, armband och örhängen på ett våningskakfat och sen mina halsband på en hängare på badrumsdörren men letar fortfarande efter något smartare. Kakfatet vill jag fortfarande ha bara för att det är så fint att lägga upp smyckena på men kolla in dessa som jag hittade på mihi.se under smyckeshållare. Bästa jag sett på länge faktiskt. Just detta jag letar efter ju.


För halsband egentligen men jag tänker ringar



Hållare för fina armband



Supersmart hållare för oliak sorters smycken




Likadant på denna, här kan man ha nästan allt på




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: