2010-11-12
 17:36:30

På väg genom dörren

Nu ska jag ta mig ner på stan. Systemet, Ica och sen ska det bli mysig tjejkväll! Kusinen blev frisk, eller i alla fall inte sjukare.  Mys mys!! Detta blir en bra kväll! Måsta bra fundera vad middagen ska bestå av!

Nä nu ska jag kila så jag hinner med en buss.. Lite lat I know, men skyller på att jag har busskort som måste "åkas upp" och att det är halv och kallt. vill ju inte ramla och slå mig. Är så onödigt!!

Ha en fin kväll!


Årebruden

Tack för en fantstisk härlig kväll!! Sorry att jag lät dej vänta utanför affär´n så länge bara..! Kommer förmodligen grubbla hela natten på vem denna mystiske mörke person smurfen en gång tittat på fyrverkerier med med.. PUSS


Karlolea

Hello admin, nice site you have!



PUBLICERAT: 2011-07-07, 09:43:43 | URL: http://karlolea.blogetty.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: