2010-11-23
 16:21:45

Maximalt med ljus

Man skulle kunna tro att jag ska göra något romantiskt för min sambo med tanke på att det är ljus typ överallt. Men nej då, det ska jag inte. Inte mer än att vara mitt vanliga gulliga jag. Men finns en annan anledning; Kyla. Är ruskit kallt så det behövs lite ljus att värma upp lägenheten lite sen tycker jag om att ha tända ljus även om det är varm iofs, bara för att det är så mysigt. Jag älskar ljus och kommit underfund med att man nästan inte kan ha för mycket ljuslyktor och ljusstakar. Även om de inte är av samma sort/tema/form så är dte snygga att ha en drös på samma ställe. Gillar även kandelabrar som bra den, synd bara att min gått sönder och gick att rädda.

Ljus på tvbänken

Är nog mest kall efter svängen nere på stan då jag käkade lunch med N och frisörskan. Vi testade på Amazing Thai. Godkänt betyg. Sen när de två hade slut på lunchrast så tog jag mig en sväng och fönstershoppade. Var in på H&M för att kolla in Lanvin for H&M collection 2010. Inga kläder för mig och min smak men ett coolt samarbete.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: