2010-11-16
 20:16:32

Istället för en tavla

Kolla in vinylahem.se. Där finns det massor med fint som jag skulle vilja ha i mitt hem. Väggdekorer. Väggcitat. Väggtext. Ni vet det där hemmet som jag letar efter. Mitt hem.. Mitt hem med N.  Ljusa färger, vitt, fräsht men härligt varmt. Det vill jag ha! Kanske iofs dumt att önska sig detta i julklapp i år då, men man kan ha det i tanken, typ till födelsedag eller nästa år kanske när vi hittat vår snygga lägenhet.. hihi!  Om inte annat är det ju snyggt ändå och någon annan kanske vill ha dem och har någon stans att ha dem.. Ett litet tips bara!









Nu ska jag nog smöra lite för min prins, har så fruktansvärt ont i ryggen. Var värre igår som blev bättre av att N masserade mig igår så hoppas det blir ytterligare mkt bättre av en massage till. Men vet inte om han är så sugen på det efter sin andra dag på nya jobbet som han verkar trivas riktigt bra på, men tror nog kanske att han är trött. Kom hem med en kamera så han kan fota och en diktafon till intervjuerna han ska göra. Han får utbildning/intro nu och ska köra i gång på fredag. Håller tummarna!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: