2010-11-02
 14:56:08

Hålla kontakten

Igår efter jobbet begav jag mig Ultuna igen och träffade sötnosarna L&C. Fullt hus med sex hundar. Alla var såklart inte deras, de var hundvakt. Galet många hundar men ack så söta de är, hundarna alltå.. L&C också då för den delen. Vi körde lite update om livet och omgivningen och L som bosatt sig idet dyra grannlandet för ett tag. Ser tyvärr inte den damen så mycket nuförtiden men är glad att vi hann ses nu när hon var ledig och besökte  sverige för en vecka. Hon hade roadtrip och besökt nära och kära, man får fullt upp när man är hemma opch hälsar på så där.

Jag är så tacksam och glad att de finns i mitt liv. Att de är mina vänner sen 10 år tillbaka. Tänk vad som hänt på de åren. Mycket! Hur mycket saker vi gjort.  Vänner ska man vårda och inte släppa taget om och de vill jag inte göra med dessa två. Men ibland blir man (jag) dålig på att hålla så mycket kontakt som jag kanske vill.


.

Lycka och Rosa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: