2010-11-27
 21:08:40

Fråga kolon ?:

Varför finns det inte tvådagars ostbågar (observera ej ostkrokar, vad vasiken är det för ett påhitt att kalla dem för det? Ostbågar it is)? Jag tycker de är som bäst efter att ha legat framme en dag, hellst två. Då är de lite mer sega av sig och det är så de ska vara. Mums. Men man måste ju köpa dem i förväg: öppna påsen, så man kan äta dem två dagar efter och det funkar ju inte. I lands problem va? Jag efterlyser tredagars ostbågar med extra mycket ost!


Jag kommer in i perioder då jag får "dille" på något så jag äter det nästan överdrivet mycket. Det är saker jag jämt tycker om men får liksom nästan inte nog ett tag. Ett tag är det havregrynsgröt, sen kokt ägg, sen oliver. Det konstoga är att jag helt plötsligt har börjat tycka om saker. Typ som bredbar leverpastej. Jag som hatar leverpastej! Men N har köpt hem det tillsammans med smörgåsgurka (eller är det saltgurka, gott vilket somm iofs). Och så testade jag det och tyckte om det. Konstigt.


Men jag hatar fortfarande ravioli, rotmos och leverplättar! Kommer alltid göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: