2010-03-23
 11:23:20

Snön faller igen

Snön är tillbaka och den där första tussilagon får nog vänta ett tag. Denna bild är fråm igår morse när jag gick till jobbet.

Löven fattas och dem får man väl också vänta på ett bra tag till.

 

Uppdatering om mina betyg går sådär. Nu verkar det ändå hända något med dem. Massa underskriver från flera personer ska göras och än då länge så fattas dte nu "bara" underskrift från en person. Sen ska proccesen vara igång och det verkar som om det ska lösa sig med att få mina kurser från Limerick tillgodoräknade i mitt program. Jag tror inte riktigt på det föräns de är inskriva och klara men jag hopaps nu iallall. Ett tag trodde jag att jag skulle behöva vara tvungen att läsa ett halvår till, just för att det skulle fattas 30 hp annars men det SKA lösa sig nu! Jag ska få mina poäng och jag ska ta examen i juni!

I går var jag även till studievägledaren för media och pratade med henne om hur jag ska lägga upp mitt examensbevis. Det ska jag ansöka om när mina sista kurser denna termin är inskrivna så får jag papper på mina studier. Känns skönt att det lider mot sitt slut och jag känner mig klar med pluggeriet. Även om det känns skrämmande och nervöst inför att börja jobba så ser jag mycket fram emot det. Jag tror att jag har mycket att ge så jag hoppas att jag snart hittar ett jobb som jag komemr trivas med och tycka om. När man pluggar så lever mna i en liten bubbla, en skyddad pluggbubbla men är dags att ta sig ur den nu!

 

Men nu; dags att plugga. Än ska fokus ligga på plugget. Sitter med två uppgifter idag som ska göras. Ska koka lite kaffe och sen plugga vidare.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: