2010-03-12
 17:58:27

På tal som skor..

När jag pratar om att jag vill ha bort snön på gatorna så är detta anledningen. Jag har inte ledsnat på vinter så mycket och jag gillar som sagt vintern. Men det är svårara att använda sina snygga högklackade då. Snygga, enkla, stilrena, coola pumps; DET är grejer det. Jag tycker om alla skor och jag är av den uppfattningen att man inte kan ha för många skor. Man måste ju ha många skor, olika skor. De sköna promenadskon passar ju inte till att gå ut och skaka rumpa en hel kväll i. Visserligen kanske det skulle vara skönt att hoppa imkring i dem men man blir ju lite snyggare och ståtligare med lite klackar, speciellt när man är så kort som jag. Söt och liten dock! =)


Love

jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: