2010-03-31
 23:13:54

Hemma med påskägg liggandes på sängen, väntandes...


När man kommer hit då kan man läsa Annonsbladet med fokus på polisrutan! En höjdpunkt!


Nu ska jag vara hemma hos mina föräldrar över påsk, samla energi och ta det lugnt. Så lugnt som det går iallefall. Påsk ska firas, kompisar besökas! Jag ska ta så mycket piano det bara går! Känner att det har varit lite för mycket på senaste tiden. Saker som har omlappat varandra och jag skulle helt enkelt behöva ha fler timmar på dygnet och äver en dos motevation! jag tycker om att ha full rulle, helt många bollar i luften och full rulle omkring mig. Jag är van att ha det så och skulle nog känna mig väldigt konstigt placerad om det inte var full rulle men jag kanske bara ska skruva ner lite. Bocka av lite saker på listan helt enkelt! Mm, det låter som en bra och klok idee. Är ju i o f s inte så konstigt att jag har kloka ideer då jag snart, inom kort, fyller halft 50! =) Gammal och klok som räven (?) Det är jag det!

Glad Påsk!


Mitt fina påskägg på förra årets påskmiddag hos kusinerna vitamin!! Be back on saturday!


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: