2010-03-08
 14:29:35

En sån där sommar man hade när man var liten

 

 

 

Det här är barndom. Det här är sommar. Äkta sommar.

Sån där sommar som man hade när man var liten.

 

Vintern är påväg bort , kanske inte riktigt än men inom sinom tid. Nu känns våren i luften i alla fall. Den massiva snö som har klätt vår hur mark och tak under denna vinter droppar från tak och vatten kommer snart fylla våra vägar och vägkanter. Det komemr nog säkert bli översvämmning  när all denna snö ska tinas upp och smältas bort. För att åter komma tillbaka nästa vinter. Det är inte det att jag inte gillar vintern. Jag gillar vintern. Den perfekta vinterdagen är svårslagen. Men jag längtar efter våren solstrålar och när jag får börjJ advända mina vår och sommar skor. Mer klackar ska det bli!  Till sommaren börjar även nya äventyr! Pirr!


Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: