2010-03-12
 18:17:29

Dagens lycka

Gick hem efter jobbet idag, i solen, men en varm vinterjacka. Fel val av mig. Men jag har ingen jacka mellan  vinter och vår. Ni vet, där imellan när det inte är kallt nog för en varm vinterjacka men inte heller tid för vårens svalare jacka. Jag gick då in på H&M för att kolla lite och till min lycka så har alla jackor 100 kr rabatt. Jag hittade då en jacka som kostar 150 Kr men i kassan sa dem att den då med jackrabatten bara kostade 50 Kr. DÅ får man ju köpa två tänkte jag. En i svart, som passar till allt och en i röd när man vill vara lite mer vågad. Rött är snyggt men jag har dock svårt att bära upp den färgen. Men 50 spänn liksom. Det e ju gratis! och de skulle kosta 700 innan så! Vilket kap!
score!!!


Denna sjal skulle passa

mycket bra med min svarta kavajjacka!!!!!




I dag är för övrigt en STOR dag.
Emma och Andreas har blivit föräldrar till en liten pojke!!!! Stort grattis!



Love
Jennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: