2010-03-13
 16:14:29

Dagen till ära..

Melodifestivalen final ikväll.

Dagen till ära så går denna låt på repit här hemma just nu. Bra grejer! Fatta så stora de var på sin tid, galet! Och låten är ju faktiskt bra. En dans att skaka rumpa till!



Jag kommer ikväll att befinna mig på en tjejkväll men röda mattan tema och någon grattis på födelsedagen sång kanske ska väl avverkas. Men hoppas att melodifestivalen är på så man kan kika lite. Kan nog bli vem som hellst som vinner men tror anna, salem och erik kan ligga bra till.

Min (bättre) andra hälft befinner sig på annan ort för att heja fram T i kvalet. Men medans han är borta passar jag på att dunka musik och hoppa runt som en galning i lägenheten. Vårvädret gör en så där extra glad! Tänk vad lite solstrålar påverkar oss människor. Speciellt vi som bor i kalla mörka sverige! Borde ta och städa men det tar jag en annan dag. Imorgon är en annan dag som christer björkman en gång i tiden sjöng!  Sen ska jag väl ta och snygga till mig. Fick hjälp idag av söta Maria att välja outfit. Snyggt och bekvämt. Skor ska jag bara ta och välja nu.. Jag vill ha ett par aprikosfärgade... det hade suttit fint! Nästa gång!

Har invigt nya jackan nu och jag håller fortfarande fast vid att det var ett riktigt kap! Bra där!


Love
Jennifer♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: