2010-06-15
 13:02:51

Vuxenpoäng igen

Har skaffat mig en vuxenpoäng till idag. Jag och kusin vitamiun tog oss till bilprovningen för att besikta hennes Majsan. Det gick ganska bra, fick mig ju en kopp kaffa på köpet!  Och intressant att se hur det går till. INgen märkvärdigt men ändå bra. Fattades en varningsskylt och nån lampa som skulle bytas ut, men det är väl inge svårt att fixa. Plus att bilgubben sa att hennes bil var en bra bil!

 

Sedan var vi ännu mer duktiga och begav oss till ÖB. Uppdraget där var att finna ett par gummistövlar men de var slut så vi inköpte saker till kalaset och midsommar. Det braiga var att jag lämnade kvar mina saker i Js bil så slipper jag ha det i min bil som kommer vara fullproppad ändå. Tack J! Eftersom uppdraget var gummistövlar så letade vi vidare på Rusta där hon fann sina stövlar och där jag gjorde detta kap

Flyttlådor; 10 st för 150! Här ska packas för fullt!

Vi hann även med återvinningsstationen där vi tömde en hel bil full med saker. Känns alltid så skönt att slänga saker. Jag är väldigt bra på att slänga saker. Skulla ha åkt dit igårkväll men det blev ju grillning och lekar i kålgårn på kvällen istället. Jag ska anamma en grej som några gjorde. De hade köpt klyftpotatis, de la det i aliminium, och sen grillade dem det paketet och det gick tydligen utmärkt. Nästa gång ska jag testa det istället för potatissallad.

Åter till packningen. Sen blir det dags för att göra rabarberpaj. Ska bjuda på det ikväll.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: