2010-06-12
 00:27:45

Vid ett hus på stranden..

Dit ska jag!

Resa bokad och klar. En liten reunion i Huelva, Spanien med vänner från Irlandstiden är väl inte helt fel. Räknar dagar! och i mitte av juli så hoppas jag på planet mot solen. Haha, det roliga är att söta Anina har bokat in sig på samma flyg som oss från sverige, jag plus Per*2, så hon ska ta sig från Köpenhamn till aAlanda och hoppa på samma flyg som oss. Knasfia. men ruskigt roligt!! Ska jobba lite mer på att sofia ska haka på nu också!! Hon måste kolla med jobb...

The Scandinavien family inkluderade bland annat mig och Anina!

 

Nä nu ska jag hoppa i säng. Kommit hem efter ost och kex och film med H&J. Jonna ponna har ju varit sjuk stackaren, men nu på bättringsvägen. Bara hon blir frisk tills nästa helg. =) Då blir det kalilej!! Just gjort klart med att förbereda smörgåstårtan så nu är jag en bit närmare att vara redo inför morgondagen!!

 

Dagen till ära;


 


LoveJennifer♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: