2010-06-29
 11:22:34

Spanien, en vecka kvar

Om en vecka så tar jag mig till Uppsala för att möta upp Anina som flyger hit från Danmark, för att sedan på onsdag möta upp Per och Per för att sätta oss på ett plan till Huelva, Spanien! Jiho!! Vi är ett gäng från Irlandtiden som ska mötas upp i Spanien hos José! Ska bli så himla himla skoj! Har fått ett schema om vad vi ska göra de dagar vi ska vara där och det är fullproppat kan jag säga. Sol, bad, tapas, fest och massa annat!!! Och som det ser ut nu så kommer det vara 35-40 grader där så jag kommer väl dö av värmeslag. Jag komemr bo i vattnet tror jag, inte för att jag tror att vattnen kommer kyla ner jättemycket men 40 grader, det är varmt det! Men ska bli toppen att få bättre på brännan eller rättare sagt, skaffa sig en bränna!! Det braiga med solen är också att mitt hår blir mycket blondare och fräshare. Fick det påpekat, att jag såg mcyket blondare eller snararae vit ut, igår av jocke när vi spelade minigolf igårkväll!


Anina, jag och Per på Stables  i höstas. Vår första, av många, Guinness!

Jag, Hanna, Anina, Per och Per på Flannerys i Dublin i höstas!

LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: