2010-06-12
 08:39:16

Regndroppar

Vaknade av att regnet smattrade på fönsterbredan inatt och det fortsätter nu hela dagen. Men vad gör väl det. Jag ska ju på avslutningsceremoni idag för att jga har tagit examen! Smörgåstårtan står klar, familjen på väg, N på uppvakning och jag ska hoppa in i duschen och göra mig snygg. Vet inte hur det blir med min outfit idag men det ska nog gå bra trots regnet. Måste bara komma ihåg mitt gruppnummer inför inmarshen i lokalen idag. och bocka av mig i entren så jag inte glöms bort! Vet inte heller hur vi ska göra med smörgåstårteätandet. Vi skulle ju vara ute i solen här nere på gräset. Det är nog ganska så uteslutet just nu.. Får suga på den karamellen!

Puss på er


LoveJennifer♥


lucke

Najs blogg du :P



PUBLICERAT: 2010-06-12, 09:26:35 | URL: http://modegrabben.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: