2010-06-14
 14:15:34

På väg...

Jag har inget system i det jag  gör, iallefall kan det nog se ut som om jag inte har det. Men jag har det i mitt huvud. Där är det väldigt strukturerat och systematiskt. Jag börjar liksom lite här och där. Har många bollar i luften samtidigt. Jag börjar inte med 1 och sen tar 2 och 3 osv, nej jag kör lite huller om buller. Med detta sagt så ska jag då tala om att jag håller på att packar ihop vår lägenhet. Har redan flyttat lite saker med två billast men nu börjar det riktiga. Sånna där saker som gör att det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig här hemma. Speciellt eftersom jag inte går från A till B. Jag har plockat ihop lite i kädkammaren, lite i köket, lite i vardagsrummet och ,ja, tänk dig själv. Ser väl ungefär ut som det gjorde i mitt tonårsrum ibland här hemma just nu. Tänkte ta en vända till soptippen ikväll men så fick jag just ett sms om grillning och spel istället och det lockade mer..Får bli soptipp på onsdag innan det bär av till kusten på torsdag.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: