2010-06-16
 12:16:26

Låtar som liknar varandra.. Får man göra så?



Refrängerna är väldigt lika. Inte sant?





Justins låt poppar jag som aldrig förr här hemma. Passar som bra när man ska packa och srpinga omkring här hemma. Jag ser säkert ut som en tok när jag dansar omkring och hoppar omkring och diggar som aldrig förr. Som när man var liten och mimade framför spegeln till diverse låtar! Minnen! Men kul var det, precis som nu!

Igår var det rabarberpaj med massa vaniljsås med Emmorna som gällde. Jag gillar våra träffar. Sicka fina tjejer. Under våren har vi ju varit några fler tjejer samlade men de fattades igår, E är ju tex på Kreta nu och jobbar och har sig så igår fick faktiskt våra boys följa med. Rabarberpaj ute på balkongen hos Emma, en sån där mysig sommarkväll som faktiskt bara sommaren kan åstadkomma. Stunder som dessa är saker jag  kommer att sakna när vi lämnnar denna stad för nya äventyr.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: