2010-06-11
 14:11:22

Hur fan får jag på ögonfransarna?

Måste ju va fin imorrn så nu beger jag mig ner på stan på uppdrag för att hitta lim till lösögonfransar. Gick inge bara alls med att sätta på dem i lördags men det gjordes under stress så jag hoppas på bättre lycka imorrn när jag ska på min AVSLUTNINGSCEREMONI för att jag tar min examen!! Jiho!!! Meedia och komunnikationsprogrammet 180 hp; CHECK!!! Borde kanske smöra för jonna att komma hit imorrnbitti och hjälpa mig.

Efteråt ska min familj tillsammans med Emelies och Josefines familjer äta smörgåstårta ihop. Jo nu känns det i magen. Fan det är verkligen slut nu. Emelie flyttar på söndag och jag och josse innana juli månad är slut... Buhu. Jag ser fram emot nästa steg i livet och det är nog mest det jag har fokuserat på, att flytta och skriva nästa kapitel i boken att jag liksom glömt bort att i och med att nästa kapitel ska skrivas så avslutas ju det förra kapitlet. Studentlivet och livet i Falun med allt vad det innebär. Fan vad jag har haft det bra dessa tre år. Mycket har hänt och jag ser tillbaka på dessa år som otroligt utvecklande, spännande och skitroliga. Kan inte fatta att det just precis nu i dagarna var exakt tre år sen jag läste dörren på åsvägen i Övik  för att ha en sommar hemma i uppland för att sedan flytta till Dalarna och börja detta roliga kapitel.

 

Jag är så glad att jag har haft denna tid. Så många minnen. Kommer ihåg dagen som om det var igår när jag hoppade upp på cykeln för att bege mig till mediahuset för att registrera mig och där träffade jag Emelie för första gången.

 

Nä nu kilar jag ner på stan i regnet annars blir jag för filisofisk.. Parraflaxet är med!

 


LoveJennifer♥


Johnfreya

Brilliant site. Cheers.



PUBLICERAT: 2011-03-01, 08:17:16 | URL: http://johnfreya.blogetty.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: