2010-06-22
 10:13:50

Gapa stort

Just hemkommen från tandläkaren. Jag går på den tandläkarmottagning som jag i alla år gått på, fortfarande. Jag har egentligen inget emot att gå till tandläkaren. Många tycker ju inte alls om det men mig gör det inget så jag är glad att jag inte har tandläkarskräck. Förutom när de ska ta bort tandsten. Det är ingen rolig historia. Det ilar och ibland känns det som om man drar naglarna mot en kriffeltavla. Men det är ju över snabbt och sen blir man ju polerad med både det ena och det andra. Synd bara att man inte får en liten present som man fick är man var liten. Då var det så mycket mysigare och roligare. Men idag gick det ganska smärtfritt. skönt! Nu ska jag bara vänta på att det går en timma så jag kan stoppa något i magen. Mina fina tänder blev polerade så då måste man vänta lite med mat och sånt!

Kommer ni ihåg dessa figurer?! Det gör jag.

 


LoveJennifer♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: