2010-06-30
 16:26:42

Dags för festival

Idag har jag varit upp till lugnet för att få mitt Peace and love band på min lilla handled. Imorgon börjar jag jobba vid tio men ikväll är jag ledig och ska ta mig till Borlänge för att se några band. skojilajbans!!

Har även hunnit med en liten shoppingrunda då jag inhandlade två bikiniöverdelar så jag slipper gå topless i Spanien nästa vecka. Upptäckte nämligen att den bikiniöverdel jag hade här hemma var trasig. (resten ligger nerpackat och plaserat på annan ort, smart drag jennifer)  Ett par knallrosa shorts slank ner i shoppingpåsen också som jag tänkta ha nu när jag ska jobba i helgen! Så här ser de ut, ja fast inte vita då utan rosa!



Nu ska jag byta om, drick två glas vatten och sen åka till Borlänge och gå på PEACE AND LOVE!! Ikväll hoppas jag att jag ska hinna se Abalone dots, Mika, Tomas di leva mm!



LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: