2010-06-09
 02:10:49

Andra saker

.. som hänt som jag måste skriva om. Inte nu men sen.. N syster tog ju studenten i förra veckan. Oj så fin hon va och oj så kul hon verkade ha och oj så avis jag var. Jag vill ta studenten igen. Lika avis är jag på studenterna som tar studenten här i dalarna i veckan. Så fina de är i sina vita hattar.

Pappa fyllde år (och ja mamma har namnsdag samma dag, så passande =) ) firade i mitt paradis. Där kan jag var lugn. Och oj så fint det var med alla blommor som blomma.


Jag har slutat högskolan.. Sittning i lördags med tillhörande utspark från kåren. Avslutningceremoni nu på lördag.

Ja, sen håller vi redan på att flytta ut lägenheten så smått. spännande, kul, skönt men läskigt.

Jag har slagit rekord i att prata i telefon sen jag nog var 15 år. Oj vad vi hann prata även om det inte kändes som i närheten av nästan tre timmar. Du betyder så mycket för mig L!!!

Planering av 50 års fest!! Kulilajbans ska det bli!! tips på bra lekar, by the way, någon??!!

Gått en himlans massa varv runt tisken. Skönt.

Tagit med mig hem en himlans massa rabarber som det ska bakas paj av. (blir väl plus minus noll då med tisken runderna)

Sen gör jag tappra försök med att boka resa till spanien också. happy face!!


LoveJennifer♥



Vart bär våra ben?! Frammåt!!! =) Du och jag Babe!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: