2010-07-20
 23:21:56

underbart i en liten ask

Nu känns livet bra underbart. Jag sitter på min favoritplats. På altan. med en liten grå filt runt benen och min Limerickströja. Med utsikt över vattnet som nu pryds av lampor och snart även en fonten. Med solen som håller på att gå ner. Med nära och kära och en drink i handen.

Min kära bror har en drinkbok med 1001 drinkar och han vill testa sig igenom dessa. Vi är hans testpatrull. Fat man running, spodded bikini, gin fizz, phil collins och blue laguin. Mums. Man får en att testa. Sen bockas de av i boken och får en liten färgad papperslapp på den sidan. Blå är toppengod. Grön är okej. Först den till kvarn. Jag sitter med min lilla pina colada jag. Min drink får en blå lapp.


Detta är sommar i en liten ask. Nu trivs jag.

LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: