2010-07-12
 13:18:41

Underbara fantastiska dagar i Huelva/Punta Umbria

Vilka vänner. Vilka dagar. Vilka äventyr. Vilken mat. Vilka nya vänner. Vilket vädet. Vilka stränder. Vilka drinkar. Vilka ställen. Vilken värme.  Vilka palmer.

 

Semestern och minireunion vi hade i Spainen var fantastisk! Vi solade, badade ( i 40 graders värme), åt god mat , Vi chillade på stranden, och vi dansade medans vi såg solen gå ner fram tills den gått upp igen och var hemma vid sju, åtta, nio på morgonen! Vi mötte upp med Josés  andra vänner från dels  Finland, Lettland, USA och Spanien. Mycket roliga dagar och så himla kul att se Anina och de andra igen!

 

Vi var lite kulturella



Vi såg solnedgång och soluppgång


Mina fina undrebara vänner; Per, Anina, Per, José. dem gjorde dessa dagar till succe!



Grabbarna Grus. Per, José, Per



Vi åt en himlans massa tapas. Mums! Perfekt för mig som har beslutsångest om vad man ska äta! så får man ju en massa smårätter i stället.Varför finns inte det i Sverige?



Vi drack underbart goda Mojitos! Favoriten dracks på ett chillställe på stranden med hängmattor och tält som man kunde sitta i och bara ta det lugnt i medans man lyssnade på banden som spelade på en liten scen. Sanden mellan tårna, sittandes på en kudde i värmen med mina vänner. Underbara dem!

Vi hade galet roligt på uteställena i Punta Umbria. Vi dansde in på morgonen.

 

 

Dock missade jag mina kusiner J och S´s födelsedagar. Det kändes lite tråkigt. Det brukar jämt va så trevligt ju. Var kalilas på lördagen men då var ju jag kvar i spanien men jag får kanske komma en annan dag (om inte annat så bjuder jag in mig själv för att hoppa lite i studsmattan) när jag och niklas har flyttat från Falun och ska bosätta oss i roslagens idyll sommaren ut!


Grattis på födelsedagen! Bästa J

Grattis på födelsedagen! Charmtroll S



LoveJennifer♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: