2010-07-21
 11:06:55

Städdag

Idag är det produktivitet som gäller här. Vi röjer, vi städar, det renoveras, slängs saker och så vidare och så vidare. Jag har försökt få lite koll på alla mina saker från lägenhetsflytten. Det är mycket saker som bara ska förvaras och jag vet inte när det kommer till användning igen. Sen hoppas jag snart att det blir dåligt väder så jag får med min någon till Uppsala och Ikea. N är ju kvar i Falutown han och jobbar de sista dagarna men vet inte om jag har ro att vänta på honom för vi måste köpa två garderober. Alla kläder ligger nu nämligen i högar på golvet. Det funkar inge bra. Har redan kollat ut garderoberna och presentkorten ligger framme att användas! ikea det ä bra grejer det!



Off to städningen!

LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: