2010-07-15
 14:21:23

Söndernött nagellack

Målade naglarna igår men nu ser det mest ut som om lacket har suttit på mina små naglar i två veckor,d et är nu mera helt söndernött. Grovstädning är inte bra för ens naglar, och inte för ens händer heller för den delen. Även om jag har Make Up Stors nagellack som annars sitter som berget är nu avnött.



Går lite segt nu med städningen. Jag har boackat av klädkammaren. Sen har jag gjort vardagsrummet, där ska jag bara moppa av golvet men  behöver gå in där lite då och då så väntar med det tills imorrn. Jag har inte så mycket kvar i badrummet Doch sen håller jag på och frostar av frysen just nu. Det går inge bra så den andra städningen får lida lite av det. Det rinner från alla håll och kanter.Suspekt!

Åter till badkaret! Börjar bli riktigt hungrig så jag ska nog snabba mig på så jag kan bli klar till halv fyra för sen ska jag ju iväg på annat, annats om är sååå mycket roligare än att städa. Städningen får då fortsätta imorrn bitti!

LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: