2010-07-28
 09:14:57

På väg

Igår tog jag mig till Falutown. Gjorde ett stopp i Valbo för att ta en sväng på Ikea, hittade nästan allt av det jag ville ha. Kikade även i Valbo centrum efter en klänning, men det blev ingen klänning. Mycket är urplockat just nu, är ju sommarrea överallt så sommarklänningar finns det gott om, men i konstiga storlekar. Att gå in på höstkläderna redan känns si så där..Någon motta får det vara.

Snygg låda från IKEA som jag nu har fem stycken av. Var slut i Valbo så fick inte så många jag vílle ha men fem får räcka då. Kommer bli så snyggt på min vita hylla med mina nya svarta hyllkonsoller.´




Sedan hoppade jag in i bilen igen och körde vidare. Mötte upp KusinVitamin på lunch och ytterligare ett försök med klänningshopping. Det lyckades inte denna gång heller så fick bli ett par skor istället. Jonna skulle köpa sandaler till jobbet men så blidde det ett par kilklackar stället. Så kan det gå!

 

På kvällen blev det grillning med KusinVitamin &H på hennes uteplats. Grillat mat är verkligen oslagbart. Det är alltid gott. Sen efterlängtad klippning och sen mysigt fika hos Emma och  Andreas med lilla underbart söta Ville som för övrigt inte så himla liten längre. Läskigt så fort små bebisar växer. Han har ju fördubblat sin vikt nu. Tänk om vi vuxna skulle göra det. Hej och hå, det skulle se roligt ut! Skulle man ju rulla fram.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: