2010-07-22
 11:03:11

Nu är det låst

Städbbesikningen är klar och godkänd och nu har N lämnat in nycklarna. Våra adresser är nu inte längre i Falun och lägenheten är det bye bye med. Känns väldigt skönt att ha det klart eftersom det är det där vi har planerat för i några månader med flyttlass och så vidare. Skönt att lämna den lägenheten bakom sig även om den blev väldigt fin där i slutet, haha så där lagom tills det var dags att flytta. Skillnaden var stor efter att jag flyttade in! Jag är väldigt bra på det där och N vet att jag är bättre så jag får ta hand om det där. Visst har han haft åsikter, så som tavlan som inköptes på Ikea, alla var emot han men det blev ju riktigt bra! Nu sitter den uppe i vårt krypin här. Så tjusigt! Men Falunfolket blir inte av med oss så lätt, har ju flera vänner och KusinVitamin där som kommer få sig regelbunda  besök. Haha så tror de att vi flyttar å blir av med oss, haha, inte så lätt! Vi kommer stå och knacka på era dörrar när vi saknar Falun som mest!

Men N är ju kvar i Falun för sina sista jobbdagar och jag tycker att han ska komma hit nu. Saknar han ju! Kom hit nu!

Sitter just nu och planerar för en färd in mot uppsala med släp någon dag framöver om jag nu inte tar det när jagg åker till falun nästa vecka och hämtar hit N. Ska nog fösöka smöra in hos hos morbror och ta hans släp. Han har ju mammas husvagn så vi kan väl köpslå lite där?! Brorsan har köpt en nya soffa och den gamla (två år) ska hit ut för han håller på och gör om hela friggebonden. Själv måste vi ha två garderober till vårt krypin. Måste ha lite förvaring. Mina kläder ligger just nu i en flyttkartong. Det är inte okej!! Var så duktig att jag rensat en himlans massa så två av mina tjejkusiner fick gå igenom och ta lite kläder.

Nä nu drar vi ut på sjön, mot hoppstenen och segelbåtsfamiljen!



Lovejennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: