2010-07-05
 15:27:21

Kyler ner mig mot elementet

Kalla vinterdagar då snön knastrar när man går, en regnig höstdag när man ligger inne och hör regnet öser ner, en grå vårdag innan värmen kommit Då är elementen där och värmer. IDAG är det min källa till kyla. Sitter på gilvet och lutar ruggen mot det för att bli lita kall. Jag är inomhus och försöker packa ner lite i köket. Nu är det endast saker kvar i skåpen som vi kan änvända fram tills vi flyttar och som sedan ska slängas. Sedan försöker jag packa en väska som ska följa med mig till Spanien. Åker till Uppsala imorrn för att möta upp Anina, ska sova hos brorsan och sen åker tar vi oss till Skavsta på Onsdagsmorgonen. Problemet är att jag endast reser med handbaggage. Ska visserligen bara vara borta fram tills på söndag och det är super dupervarmt dit vi ska så jag ska bara ha några klänningar och nån bikini med mig. Sen ska jag ha min necessär i Aninas väska men jag vet inte hur jag ska få plats med allt!


Ser iallefall väldigt mycket fram emot att åka iväg. Vi är ett litet gäng från Irland som ska träffas i Huelva! Vi pratade om detta i december när vi sa hejdå till varandra efter det underbara hösten i Limerick! Och nu ska vi ses igen. Några ur "the family" kan inte komma men vi blir en liten skara iallefall som åker ner till José i Huleva! (ligger mellan Sevilla och gränsen till Portugal. Flyget går till Faro i Portugal så då kan jag bocka av Portugal på min lista också) Men några av de som inte kan komma och är svenskar har jag ju träffat. Joel här i Falun under en minigolfrunda och Hanna på några öl i Uppsala. Per som också var med då ska ju med till Huelva! Men ska bli skoj att träffa  Anina, Pernie igen och såklart den karismatiska och den utåtriktade Jose! Jose har tom skickat oss ett schema för dagarna så vi vet vad vi har framför oss.


Vi kommer fram vid sex i Huleva. Då ska vi äta Tapas på nån bar och sen bege oss ut i natten för att dricka mojitos och skaka rumpa.Torsdag och består av strandliv, mat, drinkar och lite clubliv! Fredag ska vi till hans föräldrar och bli bjudna på lunch. Spännande! Sen sol och bad och sen ännu mer skaka rumpa Lördag ska jag pressa det sista på brännan, äta mer tapas och dricka strawberry daiguiri! Så sammanfattningsvis så ska vi sola, bada, äta spansk mat, dricka mojitos och daiquiris och dansa hela nätterna långa!! Its gonna be legendary!!!!!

Bild som Jose skickade igår. Observera temperaturen!!

 

Nu ska jag ner på stan och köpa mig något fint av presentkortet jag fick av familjen Snesslinge! En sommarklänning kanske?


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: