2010-07-26
 14:20:04

Att ha på fötterna

Senaste dagarna har bestått av mindre roligt väder, vin, Tv spel, uddatering från vänner, cosmopolitans, dans på ett svettigt dansgolv, knackingar på axeln av vänner man inte sett på väldigt länge och en massa skratt. Lördagen var en mycket skoj kväll med många återseenden.  Söndagen var en sån där produktiv dag. Var många sådana förra veckan. Nu ser det inte längre ut som krig inne i mitt lilla krypin. Nu är det riktigt tjusigt och jag har åter koll på alla grejer. Blir lätt oordning när man flyttar som så jag gör. Man har ju inte lite saker nämligen. Och då ska jag påpeka att jag är riktigt bra på att slänga saker och då borde jag ju inte ha så mycket saker men jo då det har jag allt.


Ska på bröllop om några veckor, äntligen någon i vår släkt som styr upp och går och gifter sig och jag är så glad att vara bjuden. Det är en dag att minnas. Ska bli så skoj!  Kläder  pratas det om nu här hemma,. Jag har ju massa skor men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Ska kolla på klänning när jag åker och hämtar hit N imorrn. Så jag har väl inget alls fixat att ha på mig än. Jag har eventuellt en klänning men skor, det finns det en uppsjö till hemma men jag har tittat in dessa

Skulle sitta väldigt fint på mina sommarfötter. Vad tycks?


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: