2010-01-11
 12:15:03

Värmer i hjärtat

Tillbaka i verkligheten och bubblan där borta, Irland är som bortblåst. Eller nej kanske inte bortblåst, det var att ta i.. Jag vill hålla kvar min bubbla lite. På Facebook lever vi erasmus vänner kvar lite i erasmus livet. Det är där vi har som mest kontakt och det känns skönt att det finns kvar. Det är så lätt att höras där, se på kort och drömma kvar lite. Jag saknar det, för fan så himla bra vi hade det! Stämmingen, livet, vännerna, skratten ölen, festspelen, middagar och allt häng. Tror det som jag var less på där kommer jag nog glömma bort ganska fort och tänka tillbaka och le istället för att sucka.

Jag har nu levt en av mina drömmar färdigt och jag är så stolt över mig själv. Nu ska jag drömma mina andra drömmar!

Söta anina och jag i det fantastiska irländska landkapet

Skandinavierna och mina söta amerikanska vänner Sara och Bianca. Vi har en deal att skicka saker till varandra. Jag ska få red cups och de vill ha svenska dryckes läckerheter..

Bianca kopierade mina tatueringar.

Roomies!!

The swedish boys crew!!!

Parkview Hall Apartement crawl! Underbar kväll med brudarna med en massa skratt och galenheter!

 

Värmer dock i hjärtat att var hemma trots kylan utomhus! The winterland Sweden är ju bra underbart det med!

 


Love
Jennifer♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: