2010-12-25
 10:22:16

Tomten knackade på vår dörr

Jag hade varit snäll i år igen! Tur för mig. Jag har fått en mängd med fina julklappar som bevis på det. Jag fick an massa fina klappar,  allt från köksgrejer så som en blender, allt om mats stora kokbok, rosa skärbräda formad som ett hjärta till kakfat att ha mina smycken på. Precis det som jag visade här från Indiska för inte så länge sen! Tomten visste exakt vad jag ville ha och behövde.

 

Utöver alla julklappar så hade jag en riktigt bra dag. Precis så som det ska vara på julafton. Julklappsinslagning, Kalle ankas julafton med ett glas glögg i handen och rocky road, underbart god julmat, tomten på besök och julklappasöppning på det, ris ala malta med saftsås, spel, telefonen som pep och blev full med massa fina julhälsningar (allt från i vänner i sverige till vänner som befinner sig Bali och spanien).

 

Tack alla fina rara underbara för att julklappar. Det värmer! Kärlek till er!

 

Knack knack, nu kommer tomten med en stor säck!

Mitt berg av julklappar! Tack tack tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: