2010-12-19
 14:39:11

Snart ett år sen

För ett år sen så hade jag sovit min sista natt i lägenheten A2E. Levke och Stef hade åkt hem till Tyskland igen och jag plockade ihop mina saker och sov de sista dagarna i Aninas och Franziskas lägenhet en trappa ner. För ett år sen var jag klar med mina exams. För ett år den firade jag min sista tid i Limeirick. För ett år sen var det många Farwellspartyn. För ett år sen gjorde jag och några tjejer en sista "roadtrip" och åkte bland annat till underbart mysiga Galway och nationalparken. För ett år sen längtade jag hem.

 

Nu längtar jag dit, till min bubbla. Eller kanske inte längtar efter det just eftersom det ilvet inte finns där mera men jag saknar det i alla fall. Jag är så glad att jag tog tag i mig själv och åkte dit och studerade. Ett minne för livet som jag bär nära i hjärtat.

A2E crew!

 

Merry christmas hälsning från Limericks gator.

 

Anina, jag och charmiga amerikanerna Sara och Bianca. Jag SKA åka till dem någon gång!!

 

Tjejerna!! oh!!

 

Roadtrip några dagar innan hemfärd i december. Vilket landskkap!

 

Varmt om hjärtat! The scandinavian family!




Ps. Hoppas att detta snöoväder, med den s.k. snökanonen, försvinner till jul så min kära pappa får vila upp sig och fira jul med oss alla andra. Han är duktig han som ser till att alla kan ta sig fram på vägarna men jag vill hellre ha han hemma över jul än ute på vägarna. Så; en snöpaus önskas till jul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: