2010-12-04
 19:57:28

Risk för virus

Jobbat hela dagen idag. Dagen flög förbi som vanligt. Ett extra plus på dagen var att mina föräldrar kikade förbi. Utan förvarning så stod de helt plötsligt där och kom och hälsa på på jobbet. Pappa hade en liten paus på hans annars (nästan) nonstop-jobb nu under vintertid då det bara snöar och snöar mest hela tiden. Då får man passa på att åka in när det passar. Undrar om de kanske handlade lite julklappar idag, hihi....

Under fikapausen så stod de massa godisskålar framme och efter min smörgås så lockade godiset och det slank ner några godisar. (Varför säger man inte karameller nu för tiden förresten, jag tycker det låter så mycket godare på något vis. Karamell. Men godis är kanske mer generellt och karameller är sådanda där hårda godisar, typ polkagris, eller?) Några runt bordet påpekade efter ett tag om vinterkräksjukan som går och då kanske inte några godisskåklar är de bästa att plocka godis, förlåt;karameller, från. Blir jag kanske sjuk nu? Vill verkligen inte. Föredrar att vara frisk. Men jag hoppas att jag blev immun från det då N var sjuk här för någon vecka sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: