2010-12-16
 00:27:15

pyamas och rosa mössa

Just genomflugen genom dörren. Sitter här vid köksbordet och äter Ns goda soppa för att försöka värma mig lite. Jag är så kall om benen så att nu hetter det, eller ja det är så kallt så att det känns som om det hettar. Läskigt. Jobbat hela långa dagen, specialdag på jobbet vilket gjorde att jag  slutade kl 23. Mörkrädd som jag är tog jag följe med två som bor i området bredvid. Omväg för mig men det var det värt. Roligare, trevligare och mycket mindre läskigt. Uppsala är väldans fint att cykla genom en kväll/natt. Det handlar bara om att uppskatta det.

Sitter i pyamas nu, men mössan fortfarande på. Ska nog ta av mig den. Äta upp soppan och gå och lägga mig. Imorrn blir det ju jobb igen.


God natt sverige!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: