2010-12-24
 12:42:42

Pepparkakshus version 2010

Finaste pepparkakshuset jag vet! Det är min kära fina mammas pepparkakshus. I år med stenmur, husvagn,  dass, gatulampa och adventsgran. Detta är jul för mig!

 

Stenmur och snö runt huset.

 

Man ska ha husvagn! En glittrig husvagn!

 

Hon har till och med matta och en kristallkrona i sitt lilla hus!

 

Välkommen i mitt fina hus!

 

Fina kort va? Tycker jag i allafall. De är tagna med mina nya röda kamera som jag fick av Tomten i julstrumpan i morse. Tack tomten, kul att du tyckte att jag varit så snäll i år igen!

 

Sitter just nu med julmusik i bakgrunden och alla paket som ska slås in tills i kväll. Tänkte bli klar snart och lägga dem under vår fina gran här hemma. Sen dags att fixa sig riktigt julfin för innan Kalle Anka så knackar det på dörren och dte blir fullt hus här.

Lycka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: