2010-12-02
 21:01:40

Olika frisyrer och färger

Februari 2008

 

Mars 2008

 

 

Augusti 2008

 

 

December 2008

 

 

December 2008

 

 

 

Maj 2010

 

 

Ganska kul att titta på så här i efterhand. Blir riktigt sugen på att klippa det lite kortare igen. Kort liten page så man får en snygg lockig frisyr. Det mörka går bort då. Det mörka skulle jag vilja ha igen men då måste jag ha långt.. Kort och mörkt har jag kommit underfund med, är inget för mig. Kort och ruskit blont ska det vara i så fall. Men har jag ett långt svall, ni vet hollywoodlockar, då kan jag tänka mig att ha mörkt. Jag gillade ju min mörka hårfärg, dock inte det där mitt emellan, alltså när jag varit riktigt mörk till att gå till blond. Urk, det var ingen vacker syn.

 

Oh, hur ska jag göra. Orkar jag spara ut? eller ska jag be M om en klippning till... Men då ångrar jag väl mig igen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: