2010-12-02
 19:54:35

Nyklippt

God kväll!

Sitter här i soffan, under en filt då det är så kallt här hemma,  och sitter och pillar i mitt hår. Luktar på det och för fingrarna genom håret. Det är ju så skönt när man är nyklippt. Jag försöker ju spara ut till långt fint svallande blont hår. Går sådär.. Jag vill ju egentligen ha långt hår men är ju så trist att spara ut. Jag trivs ju jättebra i min korta page som jag hade för dryga år sen. Men jag ska hålla ut!

Nyklippt, fräscht, friskt, glatt hår!

Jag och mina braiga Frisör. Göteborg, april 2009.


Martan

Shit va kul med alla gamla bilder!! Du är ju snygg i ALLT!! Okej då, vi kan klippa kort.. Men då MÅSTE du va blond. Jättebloind. We fix. Vi får se.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: