2010-12-30
 21:45:08

Nyårsdress

Hann med en sväng på stan idag och letade efter något att slänga på mig imorgon. Hittade en klänning på Cubus som jag kollat efter förut. Tänkte ha denna tillsammans med fina smycken så att jag gnistrar som en snöflinga. Farmors fina brosch tex. Blev en svart Bh också, ett riktigt kap. Bh brukar annars vara riktigt jobbigt att köpa så jag slog till när jag fann en.





Efter shoppingrundan kom brorsan och möttes upp för att sedan träffa på kusin L innan hon skulle med tåget tillbaka till dalarna så att vi hann med en liten fika innan hon skulle sätta sig på tåget som sedan stannade för trafikproblem strax utanför stan. (surprise, SJ är aningens kasst nu på vintern)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: