2010-12-26
 22:36:05

Julmys

Julen är något jag längtar efter. Precis som jag gjorde när jag gjorde när jag var liten. Jag tycker julen är så mysig. Visst, den kan upplevas lite stressig ibland men jag försöker ignorera det. Man är ju stressad över stora som små saker året om så att passa på att inte vara stresad just över julhelgen är något jag försöker med. Julen är en ju mysig tid för mig. En tid för famnilj och släkt. En tid då man ses. Man tar sig tid och mna umgås. Då man faktiskt sitter ner och spelar spel. Då man sitter vid bordet efter middagen och pratar hur länge som hellst. Nu är jag har och för sig en familj och släkt som träffas väldigt ofta i vanliga fall också och det är jag glad för, tacksam för. Men julen för med sig en extra mysig känsla!



Jag önskar julen var längre. Fast  då kanske jag inte skulle uppskatta den lika mycket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: