2010-12-07
 18:56:34

Julklappshandlingsstart

Idag var jag ner på stan för att börja min julklappsinhandling. Jag som brukar vara väldigt duktig på att handla julklappar i tid och nästan vara klar innan alla andra börjar. För ett år sen var jga redan klar har jag för mig och nästan hela väskan hem från Irland bestod av massor med julklappar.  Så nu ligger jag efter känner jag så idag startade jag.

Jag tycker om att handla julklappar, att ge bort saker och ting. Hittade flera klockrena julklappar idag. Blev en ganska så stor julklapp handlad idag. Jag trodde att jag skulle vara tvungen att köpa den via nätet eller åka till stockholm men så fann jag det jag letade efter idag. Superbra ju!


Man får ju kolla lite till sig själv oxå.. Hittade dessa vackra skålar på Indiska, det jag föll mest var ett kakfat i samma serie som dessa skålar men tänk att ha alla ens smycken i dessa skålar och på kakfatet till. SNYGGT!

CUTOUT heart S
49 kr från Indiska.



CUTOUT heart L

99 från Indiska



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: