2010-12-01
 22:11:00

Julkalendern avsnitt 1

Första avsnittet på julkalendern avklarat. Grejen är bara den att jag kollar på 1991s version så jag kollar på dvd. Det är ju den bästa julkalendern ever! Klockren på alla ätt och vis! Jag ska kolla på ett avsnitt per dag, precis som på riktigt. Första avsnittet är när familjen ska knäppa årets familjefoto och den går inge vidare, haha! Jag kna ju nästan alla avsnitt utantill men det är ju det som är charmen.

Några bra citat:

-Hon ba. Och jag ba. Va? Hon ba? Och du ba? Men hon ba. och Jag ba. Igår bra.

-Puh vad jobbigt det här var. Puh

-Jag brukar knycka Sunes grejer.

-Det där är väl inget jobb. Vända på papper och säga mm, mm. När man jobbar ska man ju såga, hyvla och svettas och så.

- Jag visste ju inte att han tog betalt per timma..






Frisseluskan

Heeelt underbart! Kan man inte få komma o titta på ett avsnitt av Sune o Rudolf nån gång? Va år sen jag såg dom.. Puss


Jennifer

Självklart, kom hit bara! Ett avsnitt per dag bockas av!!



PUBLICERAT: 2010-12-02, 12:13:09 | URL: http://tankaravjennifer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: