2010-12-31
 12:02:10

Hur var Jennifers år 2010?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Var på möhippa och sedan bröllopet till det!

Har du några nyårslöften?

Inte kanske direkt nyårslöften, känns så mycket jobbigare om man inte uppfyller dem men jag har mål istället; Träna mera, vara mer positiv, hälsa på nära och kära oftare, åka till finland, ja lite så går mina nyårsmål.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemensan. Söta ungar bara ploppar ut nu känns det som!

 

Vilka länder besökte du?

Varit dålig på resandet i år men i somras åkte jag till 40 gradiga Huelva, Spanien och levde loppan ett tag med min lilla familj från Limerick.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Finns flera men bröllopet som jag var på i sormras är ju ett datum att minnas så klart, sötnöten E födelsedag.

 

Vad var din största framgång 2010?

Framgång, ja men det får väl bli att jag tog examen i somras.

 

Största misstaget?

Misstag? Ja att jag fick recept på nya Ppiller och biverkningarna av dem var inte nådiga. Jag blev arg och irriterad som värsta monstret. Helt galet var det. Lite läskigt hur hormoner kan påverka ens kropp så negativt. Jag blev ju till och med rädd för mig själv. Stackars dem i min närhet och framförallt N.

 

Bästa köpet?

Mina skor.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor igen. Eller mat kanske? Kläder? Men det är inte så mycket dock.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket har gjort mig riktigt glad i år. När jag fick gå på mitt första bröllop. När plugget äntligen var slut. 25*2 års festen i somras. När jag fick träffa Anina igen sen Irland och vi sedan dansade loss på ett svettigt pch varmt dansgolv i spanien till morgontimmarna. När sötnöten E föddes. När jag fick reda på att jag fått jobb. Att vi fått en mysig lägenhet med toppenläge. När tomten kom. Min familj och nära och kära.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Kärleksvisan med Sarah Dawn Finer, den går ju rakt in i hjärtat. Waka waka med Shakira från spanien i sommras. Empire state of mind med Jay-Z och Alicia Keys med nära vänner från Falun en het sommarnatt på Peace and love som sedan avslutades med årets första dopp i Runn.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ibland gladare och ibland ledsnare.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mera och bara känt. Njutit av nuet. Umgåtts mer med nära och kära.

 

Favoritprogram på TV?

Greys anatomy.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

På min födelsedag  köpte jag en grill och hade årets första grillning. Den helgen kom min familj och hälsade på och vi åt maaaasa gott. Sen för att inte glömma blev det en 25års*2 fest i Juni.

 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Som vanligt men ännu mera svart. Måste bli skärpning. Hur trist är inte det?


Den bästa nya personen du träffade?
Elise och Ville



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: