2010-12-17
 09:44:00

En present? till mig? Nämen..

Sen jag spenderade en termin på Irland så blev jag alldeles förtjust i fyrklövern. Fyra små blad. Sammansvetsade. Unika genom att de är svåra att finna. Tre brukar det vara. Kommer i håg som barn att man letade efter dessa fyrklöver för att de sägs att de gör tur. Men jag tror faktiskt aldrig att jag fann någon. Trots ihärdigt letande i det doftande gräset. Så att man fick gröna fläckar på kläderna. Jag har sedan ett bra tag tillbaka kommit underfund med att jag vill ha just en fyrklöver som en tatuering. Den står på tur tillsammans med två andra. I sinom tid..

Men igår så fick jag detta halsband av min finaste sambo. Bara sådär. Han kan han. Vi såg det när vi var på stan och han såg hur jag glittrade till och sen helt plötsligt så fick jag en liten present. Fint va?! Jag blev så himla glad.

Sitter som handen i hansken på min hals. Tack min älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: