2010-12-20
 13:02:51

Dags att ta tag i..

...min hårfärg. Jag är så less på den. Går i funderingar på att bli mörkare.. Men det får bli riktigt riktigt ljust i stället tror jag. Ringde min vän Frisören i panik i morse. Hon blev dock inte så förvånad då jag varnade henne för detta scenario sist jag var där och klippte mig. Jag är glad att jag är naturligt blond (med lite fusk bara, bara lite) men på vintern blir det så trist. Så nu dags för en uppfräschning. Börjar ju ha lite mer flyt i livet nu så dags att unna mig detta. Så här inför jul och nyår också! Snygg ska jag bli!


FÖRE

Okej, bara för att jag skulle visa min dassiga hårfärg så ser det ju faktiskt riktigt fint ut. Nytvättat och ett foto med blixt ger inte min hårfärg rättvisa.. Brukar ju vara tvärt om, att man inte blir så lyckad på ett foto men här är det snyggare på bild än i verkligenheten.


Okej, strunt samma, snyggare ska det bli. Nu ska jag dra mig ner på stan och tänkte köpa de två sista julklapparna idag också. Den här veckan är det ju JUL!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: