2010-12-27
 22:03:11

Alla pusselbitar på plats

Idag ramlade den sista pusselbiten, som jag väntat på nu eller tag, på plats. Har egentligen nästan varit klart sen dag ett men man blir ju så besviken om man är föör positivt inställd för då blir man ju mer besviken om man får ett negativt besked. Men idag fick vi beskedet om att vår flytt blir av. Samma dag som både jag och N börjar nya jobb. Vilket bra datum! Nu har vi lite med tur. Fick reda på det idag när jag kom hem från jobbet, helt slut eftersom jga har åkt på en dunderförkylning så jag knappt kan andas. Men när jag kom genom dörren kom N med det braiga beskedet. Jippie! Och lägenheten som var så fin! En charmig, mysig, ljus,  fin 2:a men som nästan känns som en tre:a. Alldeles nära brorsan och kusin. Toppen ju! Nu har vi gångavstånd dit!


Idag är en bra dag, trots förkylning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: