2010-08-29
 20:02:26

Två saker samtidigt??

Jag är inte så mycket för att läsa böcker jag. Jag bara somnar. Om det nu inte är en sådan där jättespännande eller en jättekripande bok. En sån där bok man inte kan släppa taget om. En sådan man inte kan lägga i från sig och sluta läsa. Men andra böcker, som är bra bäcker, men inte jättekripande i sin text och handling. Dem somnar jag ifrån. Fast jag verkligen vill fortsätta läsa, så somnar jag. Jag försöker hålla ögonen öppna. Jag tänker att jag skulle behöva två tändstickor och sätta på ögononlocken så att de inte faller ner. Men jag somnar ändå.

Jag vill vara mycket för böcker. Det är ju jättebra att läsa. Utöka eller uppdatera ens ordförråd. Få andra insikter. Bli mer allmänbildad. Och nu tror jag att jag funnit mitt sätt att läsa. Jag lyssnar på ljudböcker. Hunnit mig igenom två stycken på tre dagar. Nu är jag inne på en tredje. Värmde upp med Martina Haags bok Fånge i hundparadiset, den var riktigt bra!! Nu lyssnar jag på En Kvinnas Resa.. Skönt att man kan göra annat samtidigt...  Tur att man är tjej!


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: