2010-08-25
 13:41:09

Så här skrev jag för ett år sen

Jag ska åka dit via Erasmus och ska vara utbytesstudent på Irland under höstterminen. Jag ser så otroligt mycket fram emot det. Nu är det bara några dagar kvar att jag bara går och väntar ut tiden innan jag åker på fredag. Vill vara där nu! Jag vill packa upp min väska, jag vill registrera mig på kurserna, jag vill fixa i ordning där jag ska bo, jag vill att csn ska vara fixat och utbetalt, jag vill se mig om i staden, jag vill, jag vill, jag vill!! Men samtidigt som jag ser fram emot att få åka iväg så går mina tankar mot det hållet att det även är otroligt jobbigt oxå. Vissa kan säga att jag inte ska vara borta så länge och visst, det är inte så länge men ibland kan det kännas länge. När jag väl är där kommer säkert (förhoppningsvis) tiden bara flyga iväg för att jag kommer ha fullt upp med att leva loppan och jag kommer ha det så himlans skoj men just nu känner jag mest av den saknad jag kommer känna.

Därför var det med otroligt tunga steg jag gick till tåget imorse som skulle ta mig till mina föräldrar i några dagar innan jag drar på fredag. Men dessa steg var även väldigt lätta, som om jag flög, för nu, äntligen, åker jag! Jag har talat om detta så länge, jag vill det så gärna och NU åker jag. Nu kör vi bara! Grymt ska det bli!!

Resan hit har inte varit lätt, inget har gått som det ska men jag hoppas att nu vänder turen. Efter så mycket krångel måste det bara gå bra nu! Det ska gå bra!



Och tänk så rätt jag hade. Det gick ju bra! Och jag hade the time of my life!




LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: