2010-08-25
 15:48:58

På fötterna i höst


Scorett har ändrat layout på sin hemsida, äntligen. Nu är den mer överskådlig. Jag kollade igenom höstens skor och dessa fyra skulle jag vilja ha!


Sommaren är ju faktsikt över. Inte helt kanske, men de riktigt varma dagarna, när solen gastar hela dagen och solen inte går ner förrens långtt in på natten.. Dessa dagar får vi nog invänta tills nästa år igen. Alltså är ju hösten på ingång. Jag gillar hösten så här i början. Sen blir jag less. Men dessa typiska höstdagarna, när löven ändrar färg, när solen skiner. DÅ gillar jag hösten. Jag gillar den mindre när det regnar och är kallt. Nästan hela min  förra höst var ju full av regn. Det är nästan så jag glömmer bort hur mycket det regnade. Men är det inte alltid så; att man oftast bara kommer ihåg det bra och glömmer, eller kanske förtränger snarare, det mindre bra..?


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: