2010-08-25
 13:01:39

Ett år sen sverigeavresan

Jag var nervös. Jag var glad. Jag längtade. Ett år sen nu. Tiden går fort. Nyss. Men på samma sätt känns det som om det var länge sen. Kan vara för att så mycket hänt på detta år. Så mycket nya intryck, speciellt förra hösten då så kalrt. Förra hösten var en bra höst. Jag är så himla glad att jag åkte iväg. Att jag tog tag i det och faktiskt åkte iväg. Riktigt skoj också att jag har kontakt med ganska många. och speciellt skoj att vi faktiskt ses. Åkte tex till stockholm och umgicks med några i helgen. Anina tog sig från Danmark, vi andra befann sig ju redan i landet. Kanske blir en tripp till danmark senare i höst!?

Irland ligger mig varmt om hjärtat!


Nu är det höst igen. En ny höst. 2010! Denna höst är också en spännande höst. Inflytt till Uppsala om dryga veckan. Skoj! Men denna gång slipper vi flytta allt. Hyr min söta vän Linns lägenhet och hon lämnar kvar hennes grejer. Så vi spar hennes möbler eftersom vi inte vet hur länge vi faktiskt ska bo där (till vintern, våren?). Men sen tar vi med oss lite prylar och annat så att den känns lite mer som vår, vårt hem. Just nu bor vi ju vid sommarstugan. Riktigt mysigt men ska bli skönt att flytta också, även om det är skönt att bo där, speciellt nu när brorsan också är där.


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: